Rollerboy Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 Hadde bare alt gått så lekende lett og fint, som for Edd china !! Hehe Prøve å gjøre det på bilen tror jeg. Ser ut som andre har klart det før meg på youtube!
lassie Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 Jeg gjorde det på bilen og du begynner med å merke rundt plata som fester til karroseriet.skru løs og senk armen og bore flere hull i gummien.bruk en rørleggerskjærfil og sage forsiktig 2 hakk i metallet. Da løsner spennet i foringa .bank ut og monter gjerne powerflex foring
lierbimmer Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 jeg gjorde som lassie skriver når jeg byttet mine. borret masse små hull i gummien og banket ut foringen med hammer. metallet rundt foringen hadde smuldret bort og etset fast i navet. banket ut dette med et spett og pusset rent etterpå. har du ikke verktøy for å presse inn ny foring er det lettest å montere powerflex el. da de glir rett inn. helt sikkert behov for å bytte flere foringen som de 4 store i travers. kan lønne seg å kjøpe et foringavdrager verktøy for denne jobben.
CrZyWiz Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 Var det ikke e46 som kunne få ødelagte travers innfesting i karosseri da? Uhyre skjeldent på facelift, og så og si aldri på < M3
CrZyWiz Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 Var det ikke bare frem til et vist årstall man kunne få subframe disaster da? Ble ikke det retta? Eller gjelder det alle modeller av E36/46? Dette ble fikset fom 2001.
Fidelio Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 Det stemmer nok at det har blitt forbedret, men ikke fikset. Skjedde på min i fjor, jeg har 03.
CrZyWiz Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 Det stemmer nok at det har blitt forbedret, men ikke fikset. Skjedde på min i fjor, jeg har 03. Det er fikset i den grad man kan fikse ett slikt problem. Alle biler som triller rundt, gjerne lenge. Med hard bruk og\eller dårlig vedlikehold(slitte foringer, uten at eier merker det), så vil slag over tid gi slike skader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå