Bmw mann Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ønsker å kjøpe taktrekk for e36 coupe med takluke. Grått eller svart. Jeg har solskjermer i grått så trenger ikke disse eller håndtak og div men trenger stolpene også. Hvis noen har et komplett svart med stolper, håndtak, solskjermer så ønsker jeg det også. Holder til i stavanger. Vanskelig å sende et taktrekk uten å skade det så kan hente i rogaland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Ønsker å kjøpe taktrekk for e36 coupe med takluke. Grått eller svart. Jeg har solskjermer i grått så trenger ikke disse eller håndtak og div men trenger stolpene også. Hvis noen har et komplett svart med stolper, håndtak, solskjermer så ønsker jeg det også. Holder til i stavanger. Vanskelig å sende et taktrekk uten å skade det så kan hente i rogaland.. Hei Alexander. Jeg skal sette inn sort taktrekk og andre deler i mitt coupé prosjekt. Du kan få mitt gamle taktrekk m.luke og tilhørende deler gratis. Jeg reiser idag til Østlandet på deleleverings turné og er tilbake på mandag. Hilsen Eirik. Bmw mann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 Hei Alexander. Jeg skal sette inn sort taktrekk og andre deler i mitt coupé prosjekt. Du kan få mitt gamle taktrekk m.luke og tilhørende deler gratis. Jeg reiser idag til Østlandet på deleleverings turné og er tilbake på mandag. Hilsen Eirik. Veldig bra! ring meg på mandag så snakkes vi, så kan du se den nye bilen God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Har fortsatt ikke dette.. Noen som har eller vil du selge meg ditt eirik ? Veldig bra! ring meg på mandag så snakkes vi, så kan du se den nye bilen God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Opp! Trenger fortsatt! Reiser ned til sørlandet i helga, har plass i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå