Laudrup Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Ser jo veldig pent ut. Vis oss bilder av taktrekket også, jeg er spent på å se det[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
Dirty Skrevet April 17, 2015 Forfatter Skrevet April 17, 2015 Ser jo veldig pent ut. Vis oss bilder av taktrekket også, jeg er spent på å se det[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk skal ta bilder ikveld Laudrup reagerte på dette 1
Cossen Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 M teknikk, gamle til leif harald okei synd å se alt det arbeidet bli brukt som delebil.... men så kommer jo en enda bedre bil frem i lyset!!
Dirty Skrevet April 17, 2015 Forfatter Skrevet April 17, 2015 okei synd å se alt det arbeidet bli brukt som delebil.... men så kommer jo en enda bedre bil frem i lyset!! Hadde du sett den, så hadde du skjønt hvorfor den ble delebil :iwant:
Dirty Skrevet April 17, 2015 Forfatter Skrevet April 17, 2015 Skikkelig dårlige mobilbilder, men bedre en ingenting Denne her blir sikkert gøy å montere
Laudrup Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 (endret) Det ser jo bra ut![emoji4] Takluketrekket er nok et lite h.... å montere etter at takluka er på plass, for den skal klikkes på den tverbjelken som går i skinnene bak taklula. Det er ganske enkelt dersom den monteres før man setter i takluka og trekker den bakover, men ikke så langt at man ikke får tak i trekket når luka er montert[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret April 17, 2015 av Laudrup Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet April 17, 2015 Forfatter Skrevet April 17, 2015 Det ser jo bra ut![emoji4] Takluketrekket er nok et lite h.... å montere etter at takluka er på plass, for den skal klikkes på den tverbjelken som går i skinnene bak taklula. Det er ganske enkelt dersom den monteres før man setter i takluka og trekker den bakover, men ikke så langt at man ikke får tak i trekket når luka er montert[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Ah! ja da blir det nok til at jeg tar den av aldri demontert luke før men kan umulig være så vanskelig å finne ut av
Laudrup Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Nå som du ikke har trekket på, så er det bare å skru av de tre skruene på hver side inne ifra[emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
Laudrup Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 (endret) Hehe, stemmer[emoji4] er ganske kurrant alt med luka, bare man har gjort det en gang[emoji1] Eneste jeg ikke helt har skjønt, er hvordan du får det klikket i sveiva når luka er i 0-posisjon. Vet du det tar jeg gjerne mot tips[emoji1] Det kommer noen runder før på min etter at jeg hadde ut alt[emoji14] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret April 17, 2015 av Laudrup
Dirty Skrevet April 17, 2015 Forfatter Skrevet April 17, 2015 hehe nja virka jo som du hadde god greie på disse lukene så sikkert ikke noe gode tips å komme med Men om jeg får en åpenbaring og skjønnet hvordan det funker så skal jeg gi deg et tips eller 3 Laudrup reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Skrevet Juli 25, 2015 Vet ikke? kjøpte de av en m3 fra stavanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå