Robin1495 Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Ønsker å kjøpe M frontfanger, grillramme, panser og/eller to forskjermer. Må være i nærheten strøkent og diamant svart 181. Helst i Akershus, oslo eller østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 har vell igrunn det meste der tror jeg, (er det ikke sånn at grillramme og fanger passer selvom det er sedan? ) skjermer er ivaffall coupe, panser har jeg bare sedan, ikke strøkent, men går billig, da har ikke bruk for det læll ikke riktig farge heller hehe befinner seg i østfold, kan ordne bilder om int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Har original venstre forskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Har fått tak i grillramme hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Jeg skriver jo at jeg har en helt ny original venstre forskjerm fortsatt innpakka.Den kan du få for en veldig bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Beste hadde vært om du hadde begge, men er den diamantsvart, hvor holder du til og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Beste hadde vært om du hadde begge, men er den diamantsvart, hvor holder du til og pris ? Vel har bare høyre, men de ligger vel ny for 3300 kr, så du kan få denne for 2000 kr. Den er svart, usikker på om den er diamantsvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Vel har bare høyre, men de ligger vel ny for 3300 kr, så du kan få denne for 2000 kr. Den er svart, usikker på om den er diamantsva Du bor i tromsø? det er for langt desv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå