Kenboy82 Skrevet Februar 8, 2015 Skrevet Februar 8, 2015 Heisann Gått til inn kjøp av et nytt prosjekt da det er 2 år siden forige prosjekt stod ferdig. Bilen er en 87 modell 320i facelift som har 160k på telleren.. Satt inn M20B25 motor/driverk og understell. Bærer litt breg av at tidligere eiere ikke har hatt mye peiling på E30 da det er en del jobb for og få den i tipp topp stand igjen, ble eu ok til 2016 da. Men mye må gjøres. Det som skal gjøres er som følger Bytte alle kabler i hele bilen pluss sikringsboks da dette ikke ser ut! Ta ut motor og total overhale og lakke op denne. Ta ut all indredning for og lakke/sjekke at alt er som det skal. Bytte dashboard pluss sette in On Board Computer. Powerflex foringer all over. Coilovers. Komplett M tech ll innv og utv. Sorte Hella lykter Komplett xenon frem. BBS 17" felger/ GS Retro Hel lakkering fra Svart til Diamant svart metallic Så har et håp om at denne skal stå ferdig til neste sesong. Så her må jeg bare smøre meg med tålmodighet. Plusset her er at jeg har en komplett dele bil 325ix facefilt som skal plukkes deler i fra. Se bilde.
Maggi93 Skrevet Februar 8, 2015 Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Du som kjøpte denne ja lå ikke lenge ute på finn.no Endret Februar 8, 2015 av Maggi93 Kenboy82 reagerte på dette 1
Kenboy82 Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Skrevet Februar 8, 2015 Du som kjøpte denne ja lå ikke lenge ute på finn.no Å ja da, det var meg vettu...
Kenboy82 Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Skrevet Februar 8, 2015 Fornøyd med kjøpet? fine planer forresten Jo da er vel fornøyd, selv om at jeg hadde håpet at det ikke var så mye elektrisk rot, men det er jo litt av sjarmen for restaurering det da
SuxXx Skrevet Februar 9, 2015 Skrevet Februar 9, 2015 Artig prosjekt og fine planer! Jeg kjente plutselig igjen delebilen din når jeg så bildet. Jeg skrudde av noe og kjøpte ett eller annet fra den for et par år siden, men husker ikke helt hva. Det er godt å få noen flere e30 i nærområdet! Kenboy82 reagerte på dette 1
Kenboy82 Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Skrevet Februar 10, 2015 Mitt forige prosjekt i ferdig resultat.
Freakshow Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 følger med ^^ Kenboy82 reagerte på dette 1
Kenboy82 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 Mulig dette for noen entusiaster til og bli kvalme, men jeg synes faktisk E30n kler M3 bak spoiler bedre en mtech1/ mtech2. Hva mener dere? Det nye prosjektet vil nok bli relativt likt det gamle prosjektet, bare mye mere jobb.. Begynner og rive ut interiøret i løpet av uken håper jeg.
Kenboy82 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 Heisann.. Fikk faktisk litt tid til overs i dag. Så da tok jeg ut resten av interiøret.. Som dere kan se på bildene så har denne blitt rust sveiset fra før, ikke verdens mestere som har gjort dette. Men virker tett! Men det kal jo egentlig være "luke" i gulvet bak.. Har disse noen praktiske hensikter egentlig? Men jeg holdt på så fant jeg to kontakter som ikke var i bruk " SE TRE NEDESTE BILDENE" noen som vet hva de er til? Neste skritt i prosessen er og ta ut dashboard for og komme til ALT av ledninger/kontakter.. For der etter og støvsuge/vaske bilen innvendig før litt mere rust beskytter og lakk. Så også på dele bilen min at den har orginalt tona ruter som vil passe fint på dette prosjektet..
Kenboy82 Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Skrevet Februar 15, 2015 (endret) Hei igjen.. Fikk gjort litt i dag også.. Nå er dashen tatt ut og jeg kommer lett til ledningene som skal byttes. Selv om at dette kommer til og ta litt tid, for neste skritt er og demontere delebilen og ta ut ALLE kablene av den, for så og sette inn i prosjekt bilen.. Så gå på GS eller Koed for og finne alle festene til kablene da disse er morkne og tørre/ødelagte. Ja ja godt man har noe og gjøre Endret Februar 15, 2015 av Kenboy82
Kenboy82 Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Skrevet Februar 15, 2015 Noen som vet hvordan man snur bildene?????
ThomA Skrevet Februar 16, 2015 Skrevet Februar 16, 2015 Ser bra ut Føler med her jeg også! Kenboy82 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå