Alpejohn Skrevet Februar 8, 2015 Skrevet Februar 8, 2015 Hei, Webastoen min har fungert så og si feilfritt i 5 år nå (siden jeg kjøpte bilen), bortsett fra et par feilstarter en sjelden gang. Vifta har de siste år hatt en ulyd, sånn typisk dårlig lager hyle lyd av og til, spes i oppstarten. Men når jeg nå slår på varmere, så skal jo vifta starte på sakte fart, og stoppe litt mens pumpa tikker, så starter vifta på sakte fart osv. Regner med dere vet hvordan det er. Men nå starter av og til vifta på sakte fart, går i 1 sek før den speeder opp på full fart, og fortsetter og blåse sånn til den starter, så funker varmeren fint. Andre ganger starter den på full rylings med en gang, og går kontinuerlig i 30 min. Den varmer flott fortsatt. I dag oppførte den seg på samme måte (sakte først, så fort med en gang), jeg gikk inn igjen med en gang, men da jeg kom ut hadde den stoppa. Er det noen som har vært borti dette? Er det et tegn på dårlig kretskort, eller er det vifta som er problemet? Tenkte og bytte brennkammer osv i sommer, samt vifta da denne har bråka en del siste åra. Men hadde vært greit og hørt om noen har vært borti noe lignende. Fredrik Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå