ComfySport Skrevet Februar 8, 2015 Skrevet Februar 8, 2015 Har mekket på BMW i helgen og i den forbindelse ville jeg stramme håndbremsen litt. Gjorde det litt enkelt og justerte strammerne gjennom boltehullene til skivene gikk tregt. Jeg merket at håndbrekket ble ble bedre men det må dras knallhardt til for at det skal virke når bilen står i en slak/moderat bakke. Har hatt dette fra hverandre for ett par år siden. så jeg regner met at delene inni trommelen fungerer ok. Kan det komme av gamle wirere eller annet. Tips og råd ønskes -G-
Espen Aass Skrevet Februar 8, 2015 Skrevet Februar 8, 2015 Har mekket på BMW i helgen og i den forbindelse ville jeg stramme håndbremsen litt. Gjorde det litt enkelt og justerte strammerne gjennom boltehullene til skivene gikk tregt. Jeg merket at håndbrekket ble ble bedre men det må dras knallhardt til for at det skal virke når bilen står i en slak/moderat bakke. Har hatt dette fra hverandre for ett par år siden. så jeg regner met at delene inni trommelen fungerer ok. Kan det komme av gamle wirere eller annet. Tips og råd ønskes -G- Sjekk mekanismen til handbrems-skoene som wire er festet i. De har en tendens til å gå tregt (ikke returnere skikkelig) dermed dårlig vandring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå