TommyNgu Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Hei, har tenkt å oppgradere anlegget i bilen min og lurte på om dette går opp i opp eller om jeg må ha en større forsterker? Og hvem av høytselerettene jeg skal kjøre foran og bak?Harman Kardon CA 470RMS Power @ 4Ohms : 4 x 85WRMS Power @ 2Ohms : 4 x 135WFocal K2 130KRSensitivity 90 dBFrequency Response 70 - 20k HzRMS Power Range 70 WattPeak Power Handling 140 WattImpedance 4 OhmJL Audio C3 525 EvolutionSensitivity 90 dBFrequency Response 48 - 25k HzRMS Power Range 75 WattPeak Power Handling 150 WattImpedance 4 OhmTakker for alle svar! Er det noe jeg har utelatt som dere trenger å vite så hør fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 det der fungerer greit sånnsett, men stryk høgtalere bak og legg dobbelt så mye penger i frontsett så får du dobbelt så mye for pengene. Ville også bytta forsterker, harmon kardon og blaupunkt o.l gir generelt veldig lite for pengene iforhold til merker som mosconi, ground zero o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå