kimruben Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Hei. Skal starte på et nytt prosjekt og trenger et karrosseri eller delebil. Må være e36. Noen som har noe til en grei penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Har en løen 318tds med diverse feil og mangler, sjekn tråden i signaturen min Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Har en løen 318tds med diverse feil og mangler, sjekn tråden i signaturen min Vestfold Pris? Og hvor i vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Pris tør jeg ikke si konkret her og nå, står i Andebu. Hvor bor du? Har noen få bilder i tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Bor i oslo, men har verksted i drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Jeg bor 45 min fra Drammen, er innom der en gang i uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Fortsatt interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Reg bil? Har et svenskt m3 karpsseri med bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Reg bil? Har et svenskt m3 karpsseri med burNei trenger ikke være reg, har sendt deg melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå