Gå til innhold

E39 Alarm problem

joar_92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ein 97 528i. Sliter med at alarmen kommer på i tide og utide. Tok ut sikringa til alarmen (48) men går uansett, mwn no er det kunn blinking og ikkje lyd. Etter eg tok sikringa så slutta det og lyse/blinke i spegelen.

Har kobla vekk panser-sensor og batteriet er 2veker gamalt.

Bilen har luftfjæring og eg mistenker at den lekker litt. Kan det løyse ut alarmen når kompressoren starter f.eks? Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en sånn sirene med backupbatteri vettu. Så sikring hjelper ikke på selve problemet. Men det kan være mye rart som løser ut alarmen. Vanskelig å si. Hvor mye lekker luftjæringa? Er det sånn at bilen står i bakken så går alarmen?

Du har jo det som heter tilt sensor, som merker vinkel på bilen. Slik at man ikke skal taue den vekk og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirenen sluttet og tute når eg fjerna sikring. Veit ikkje kor mykje den lekker. Det eg trudde var at når kompressoren begynte og fylle så fikk den et spenningsfall og utløste alarmen.

Tilt sensor slutta og funke når eg tok sikringa. Tok tak i takrailsa og klarde å gjynge igang alarmen før, men ikkje etter eg tok sikringa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...