FUGLAMANN72 Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Vurderer å kjøpe E30 cab med 6er. Er det noen som kan hjelpe med råd å tips? Hva er vanlige feil på disse ang rust og teknisk. Er det mulig å få kjøpt en eu ok bil som ser ok ut (lite rust og grei bruksstand) uten mye jobb på jeg har blitt ufør og ikke kan skru selv for ca kr 30000-, Mvh Andrè Medl nr 1130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 ang pris, så ja det er mulig, jeg har faktisk fått intrykk at e30 cab er billigere en vanlig med ståltak. en gammel bmw kan se veldig bra ut, men kan ha "lumsk" rust under, så er ofte lurt å ta en grundig sjekk å legge seg ned med ei lykt etc, å hva angår tekninsk så er e30 ganske enkle å bra biler vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FUGLAMANN72 Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Takk Er det noen spes steder å se etter rust. I noen annonser står det rust på de vanlige stedene? Har hørt at det kan være probl med toppen på disse ,stemmer det? Hvor ofte skal reg.reim byttes? Takk på forhånd for svar. Mvh Andrè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Hei! Jeg har en 1990 320 cab. Du kan se etter rust nederst i forskjermer(bak framhjulet), i skjermer/hjulhus, kanaler og bagasjerom. Det kan også være rust under batteri. Som du ser, er det viktigste å finne en bil med lite rust. Det er også viktig at kalesje/bakrute er bra, for det er dyrt å reparere. Ny bakrute koster ca.kr.6000,- + arbeid. Det kan være sprekk i topplokket, ja. Sjekk at kjølevæske ikke er brun/grå,men klar. Jeg måtte skifte topp på min bil, og fikk tak en komplett med ventiler til ca.kr.4000. Gjorde arbeidet selv. Alt teknisk kan skiftes, og deler er lett å få tak i. E30 cab er en veldig fin sommerbil! God og kjøre, og tøff med taket nede. Også fint med sekserlyden i bakgrunnen. Hilsen Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Reg.reim på 320 og 325 skal byttes på 60000 km. Du kan få tak i en grei bil til ca kr.30000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Ved behov for ny kalesje vil jeg anbefale å handle hos cabrioworld.com i New York. Der får du ny komplett kalesje for under 6000kr pluss frakt og moms. Helt rå kundeservice der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FUGLAMANN72 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Takker for fin info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå