Rødbmw Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 Har en 1999 mod E46 hvor jeg ikke får bakbremsene til å virke på. Skjedde plutselig under kjøring at bremsene forsvant før også clutchen sluttet å virke. Skiftet slavesylinder til clutch og luftet, og da var clutchen i orden igjen. men bremsene har vært et problem, har skiftet Hovedsylinder og bremsekraftforsterker. Har luftet manuelt, med bremselufter. Har sendt den på to forskjellige bilverksted uten at de har funnet ut noe. Er det noen som kan ha et tips?
Otis Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 Det skal jo ikke gå an, men det eneste som ikke er sjekket er jo abs sentralen.
Rødbmw Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Skrevet Februar 18, 2015 nei den har jeg ikke sjekket. Men er vel ikke så mye jeg kan sjekke heller? Jeg har ikke sjekka med diagnose på den da, kan det komme en feilmelding på ABS sentralen der?
Otis Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 Tja, det vet jeg ikke. Men for ikke å ha bakbremser må det være feil i abs sentralen, fordi du har sjekket alt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå