BmwFrik Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Hei!Har ein E39 540I m-sport 6.manuell Usa versjon som eg føler krengar alt for mykje, slik at man sitte med hjertet i halsen etter endt sving. Kva kan dette vere? - Har fått eit knall tilbud på Bilstein B8 med Eibach pro-kit (Bilstein B12 kitt) - Kan det vere demparar og fjører som er gåent? - Eller kan det vere foringar i Stabstag/Sway Bar'en som er begynde og bli slete, framme/ bak ? - Bør eg samtidigt oppgradere til E39 M5 Sway bar vist desse er utslitt? - Noko anna som er gåent? - Er ikkje interesert å senke bil vesentlig, men vil ha tilbake ein bil man sleppe sitte med hjerte i halsen ved 80-90 km/t i litt sving! Endret Februar 19, 2015 av BmwFrik
Alpejohn Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 Slitte fjærer/dempere, foringer på stabstag, slakke i kyllingbein..Bare og jekke opp og inspisere.Kan kjøpe polyflex til stabstaga, har det på min. Ikke at jeg merket noe forskjell da, men de er jo der..
Sammyen Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Kjørte rundt med 90% defekte stabstag(det folk kaller lenkearm) når eg kjøpte bilen og synest ikkje at eg måtte ha noke unormal lav fart i svingene.(Dette var då E46 M-sport)Så eg tenker meir på demper/fjær, men dårlige stabstag kan definitivt være medvirkende.Prøv å gynge litt på bilen, den skal stoppe etter 1 "rykk". Gynger den frem og tilbake 2-3 ganger kan det noke være demperne som seier godnatt Endret Februar 19, 2015 av Sammyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå