rocc0 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Hei. Har kjøpt meg min første BMW. Den har idrive business, ikke navigasjon. Ikke veldig nødvendig men leker med tanken på å få lagt in navigasjon. Ikke særlig kjent med BMW sin idrive fra tidligere, får jeg lagt inn navi på business eller er man rett og slett nødt til å oppgradere til professional? Innspill på ideer og viss noen har en formening om pris for å få til dette også hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Du får navigasjon business, men du må bytte ut enheten. Det er ikke noe du bare kan installere. Finnes endel tråder her inne om oppgradering til andre iDrive-systemer. rocc0 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocc0 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Takk for svar, skal sjekke ut dette. Men du vet kanskje om noen sider som har disse oppgraderingene per dags dato? Og hva er din erfaring med tanke på pris for en slik oppgradering, inkludert koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Alt kommer an på hvor mye du ønsker å gjøre utav det. Om du ønsker professional av det samme systemet du har nå vil jeg tro du klarer deg med 3-4000,-. Om du ønsker å oppgradere til et nyere system (CIC, evt. NBT) må du nok minst opp i 10-12000,- Deler kan kjøpes på eBay, finn.no, her inne etc. Du kan forøvrig lese gjennom denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocc0 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Igjen, takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå