Kimzz Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Har kjøpt en 330dat med trueleg gåen converter. Bilen rister noe inni helv.. når eg akser for hardt. Kan skje når eg trør i bånn i 4 gir også.. Rister ikke viss eg kjører den langsomt opp i hastighet.. Noen som har noe formening om at det kan vere noe annet enn convertern? Lurer og på om det er sinnsykt mye arbeid å bytte til manuell kasse i disse? er en e46 02 Takker for svar.
Kennethe34 Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Det kan også være hardykoblingen som er sliten, den merker du som regel bare under pådrag når den er dårlig.
Kimzz Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Okei, ska ha den på bukk nå etterpå å sjekke
Kimzz Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Skrevet Februar 25, 2015 Gjekk over foringer og fester i går. Hardy og motorfester var fint. Ingen slark i mellomaksling. Men de to girkasse festene bak var ødelagde. Ene var 100% avrevet, det andre var 50% så er nok det som gjør ristingen quandt1960 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå