Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et artig problem med e60n! Sentral låsen virker ikke på nøkkelen men virker fint i døren. Alt låser seg inkl tank lokket som kan være et problem... Har skjekket diversity antennen som alle snakker om den den er fin. Har også den type nøkkel som man ikke kan bytte batteri i.

Har leitet på nettet nå ganske lenge men finner ingen som har samme problem som meg... Håper noen her kanskje har vært borti noe lignende for jeg begynner å gå litt tom for ideer her!

På forhånd takk

Skrevet

Sjekk sikringa, var feil på min... Bak på høyere side når man står bak

Burde vel ha skrevet det også, har skjekket sikriger for en stund tilbake... Men funket alt på sentrallåsen selv med sikringer som var gåen? Ville det ikke vært naturlig at sentrallåsen da ikke funker i det heletatt?

Skrevet

Hei har det samme problemet som du har.Har også skjært opp og byttet batteri i nøkkel og fått sjekket hos bmw forhandler at nøkkel sender signaler men ikke tale om at hverken alarmen eller sentrallås  reagerer.Virker fint i låsen og får kvitteringsignal i blinklysa ved lås/lås opp men alarmen er det ikke reaksjon i.Har dog igjen å få sjekket diversity antenne.Hvordan sjekket du ut denne forresten og fungerer alarmen hos deg?Dette skal visstnok ikke være en svakhet på sedanen.Tips og råd mottas med takk.

Skrevet

Hei har det samme problemet som du har.Har også skjært opp og byttet batteri i nøkkel og fått sjekket hos bmw forhandler at nøkkel sender signaler men ikke tale om at hverken alarmen eller sentrallås  reagerer.Virker fint i låsen og får kvitteringsignal i blinklysa ved lås/lås opp men alarmen er det ikke reaksjon i.Har dog igjen å få sjekket diversity antenne.Hvordan sjekket du ut denne forresten og fungerer alarmen hos deg?Dette skal visstnok ikke være en svakhet på sedanen.Tips og råd mottas med takk.

Om alarmen virker eller ikke, vet jeg ikke, men kviterer som du sider med blinklysene. Antennen ligger på høyre siden av det tredje bremselyset. Du kommer frem til det ved å ta av c stolpe dekselet. Du fjerner først det emblemet som det står airbag på. Under der er en torx t25. Se gjerne først på nettet på bilder av antennen slik at du vet ca hvordan den ser ut. Du må dra ned tak trekket litt. Og koble fra en kontakt og gods p\å høyre siden og haifinnen på andre siden. Har ikke testet den eller noe, kun tatt den ned og hatt en visuel kontroll.men ingen irr eller noe. Så helt ny ut...

Skrevet

Om alarmen virker eller ikke, vet jeg ikke, men kviterer som du sider med blinklysene. Antennen ligger på høyre siden av det tredje bremselyset. Du kommer frem til det ved å ta av c stolpe dekselet. Du fjerner først det emblemet som det står airbag på. Under der er en torx t25. Se gjerne først på nettet på bilder av antennen slik at du vet ca hvordan den ser ut. Du må dra ned tak trekket litt. Og koble fra en kontakt og gods p\å høyre siden og haifinnen på andre siden. Har ikke testet den eller noe, kun tatt den ned og hatt en visuel kontroll.men ingen irr eller noe. Så helt ny ut...

Takker for info.Får ta å demontere denne jeg også å få sjekket den ut når anledningen byr seg hvis denne enheten også har med alarmen og gjøre, men regner vel med at man må bare prøve med en annen antenne forsterker.Hvorvidt en ny må kodes inn i bilen må jeg jo også finne ut av først.Hvis du finner feilen hos deg så gi et vink å vice versa fra meg.Andre innspill og råd/info mottas også med stor takk. Snodige greier dette her :oo: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...