Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har søkt litt rundt om på google og inne på forumet her uten å funnet de svarene jeg leter etter ang plugger til min m3

etter ngk og dømme så er det en 6 forskjellige plugger til denne motoren, de jeg sikler mest etter er da NGK BKR6EQUP

noen erfaringer med denne pluggen eller andre anbefalinger?

er som sagt i tittelen en e36 m3 3.2 1996 modell 

vil ha noe som holder ei stund samtidig ikke "ødelegger" motoren

legger til ett spørsmål til ang understellet på bilen. står bilstein på men jeg sliter med å få kommet til å justert høyden bak, fjær og demper er separat, sku trodd det var veldig tungvint å måtte ta ut fjær og justeringskål for hver gang???

har søkt litt rundt på dette også, var på litt andre understell osv men noen setter justeringsskåla oppe på fjæra?, hos meg står den nede

er usikker på hvilket understell det er, vet bare at det er bilstein med hardhet og høyde justering, noen som kan svare på det samtidig kansje?

Endret av thomaleo
Skrevet

Skal vel holde hardt å få noen plugger som ødelegger motoren. Merker fort om den går ujevnt. Har pdd NGK BKR6EK og de fungerer helt fint, den eneste merkbare forskjellen du vil få ved å gå opp til 4 elektroder er at lommeboka blir lettere.

Skrevet

Skal vel holde hardt å få noen plugger som ødelegger motoren. Merker fort om den går ujevnt. Har pdd NGK BKR6EK og de fungerer helt fint, den eneste merkbare forskjellen du vil få ved å gå opp til 4 elektroder er at lommeboka blir lettere.

merk at jeg skrev ødelegge motoren i hermetegn:)

var ikke så ille pris på 6 plugger av BKR6EQUP 500 lapp inkludert frakt sikkert pluss toll men alikavel synes jeg det var en ganske fin pris, syntes den gikk litt ujevnt etter vinterlagringa nå ja. så derfor jeg ser etter nye plugger:)

Skrevet

Hehe, sant det. Jeg havnet på 340 kr for 6stk BKR6EK (inkl frakt og alt), så litt over 500 er ikke helt gal pris det.

Skrevet

har søkt litt rundt om på google og inne på forumet her uten å funnet de svarene jeg leter etter ang plugger til min m3

etter ngk og dømme så er det en 6 forskjellige plugger til denne motoren, de jeg sikler mest etter er da NGK BKR6EQUP

noen erfaringer med denne pluggen eller andre anbefalinger?

er som sagt i tittelen en e36 m3 3.2 1996 modell 

vil ha noe som holder ei stund samtidig ikke "ødelegger" motoren

legger til ett spørsmål til ang understellet på bilen. står bilstein på men jeg sliter med å få kommet til å justert høyden bak, fjær og demper er separat, sku trodd det var veldig tungvint å måtte ta ut fjær og justeringskål for hver gang???

har søkt litt rundt på dette også, var på litt andre understell osv men noen setter justeringsskåla oppe på fjæra?, hos meg står den nede

er usikker på hvilket understell det er, vet bare at det er bilstein med hardhet og høyde justering, noen som kan svare på det samtidig kansje?

på bilstein settet skal høydejusteringa stå oppe.

sjekk maualen på bilstein.com så ser du det der.

ingen problemer med å justere på mitt bilstein kit bak der høydejusteringa står oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...