Monica Kleven Kristensen Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Jeg har en BMW e39 528i (97mod) med gåen topp og litt annet små snaks... Fått god pris på sliping av toppen, men trenger fortsatt flere deler og når jeg først er i gang tenkte jeg å bytte noen andre ting også... må derfor ha noen råd om hvor jeg kan kjøpe delene, og noen velvalgte ord om hvorvidt pris henger sammen med kvalitet /egen erfaring ? Altså om jeg kjøper feks slipesett og vannpumpe +++ orginalt bmw og må spise knekkebrød resten av mnd er det verdt det? Eller er versjonen til GS like god, eller den som finnes på schmiedmann til en liten brøkdel av prisen brukbar? Og når jeg sier brukbar mener jeg at jeg vil helst slippe å gjenta dette i nærmeste fremtid Endret Februar 26, 2015 av MonicaK- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Koed.noSjekk prisen først. Det er ikke alltid Koed er billigst. Men svært ofte.Er du medlem I BMWCCN får man rabatter, men da må du registrere deg både hos Koed og GS. Da sparer du enda mer, så du får råd til pålegg på knekkebrødet MonicaK. Monica Kleven Kristensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica Kleven Kristensen Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Sjekk prisen først. Det er ikke alltid Koed er billigst. Men svært ofte. Er du medlem I BMWCCN får man rabatter, men da må du registrere deg både hos Koed og GS. Da sparer du enda mer, så du får råd til pålegg på knekkebrødet MonicaK. Jeg vet om rabattene ,men takk for tipset Har dere noen erfaringer med at de billigere alternativene er av mye dårligere kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Jeg vet om rabattene ,men takk for tipset Har dere noen erfaringer med at de billigere alternativene er av mye dårligere kvalitet? Nå har ikke jeg mye erfaring når det gjelder motordeler, men det jeg har handlet hos GS og Koed har stort sett hatt ok kvalitet.Her er det snakk om foringer, støtdempere, vannpumper, div. pakninger osv. Det eneste negative er bærearmer forand til E38. Både hos GS og Koed. (Alternativ vare) Har også kjøpt en det brukte deler hos Koed (ikke slitedeler) og er fornøyd med det jeg har handlet. Her er det viktig og sjekke tilstanden på delen. Endret Februar 26, 2015 av Espen A. Monica Kleven Kristensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica Kleven Kristensen Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Nå har ikke jeg mye erfaring når det gjelder motordeler, men det jeg har handlet hos GS og Koed har stort sett hatt ok kvalitet. Her er det snakk om foringer, støtdempere, vannpumper, div. pakninger osv. Det eneste negative er bærearmer forand til E38. Både hos GS og Koed. (Alternativ vare) Har også kjøpt en det brukte deler hos Koed (ikke slitedeler) og er fornøyd med det jeg har handlet. Her er det viktig og sjekke tilstanden på delen. Ok Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå