ner087 Skrevet Februar 27, 2015 Skrevet Februar 27, 2015 Demperen på venstre side bak på min Bmw har falt ut av kulen sin og vil ikke sitte på plass lenger så hver gang jeg kjører luken opp eller igjen smeller det og bråker og den detter ut av plassen sin. Noen som vet navnet på den demperen på engelsk så jeg kan bestille den fra tyskland. Eventuelt en plass den selges billig i Norge. Verksted tok 6000 bare for demperen.
awt Skrevet Februar 27, 2015 Skrevet Februar 27, 2015 Hos meg var det nok å grease det hele opp (bruk godt med gris). Etter det har den holdt seg på plass, men jeg har kjøpt ny "kule" (den som sitter fast i bilen) som også skal byttes ut etterhvert. Sylinderen er dessverre svindyr overalt, og det er en skikkelig drittjobb å bytte denne, da hydraulikkslangene er en del av sylinderen, og kan kun kobles fra på pumpen. Delenummer 51 24 7 163 662.
ner087 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 (endret) Hvor får man kjøpt grease? Er dette silikon? fylte du opp hullet "kula" skal inni på demperen da eller? Så kanskje jeg kun trenger ny kule da? det hadde isåfall vært fint. Endret Februar 27, 2015 av ner087
awt Skrevet Februar 27, 2015 Skrevet Februar 27, 2015 Det får du kjøpt "overalt". Jeg smørte alt godt opp. Om du er heldig så holder dette (evt. i kombinasjon med ny kule), hvis ikke må nok demperen repareres eller byttes ut.
ner087 Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 prøvde med fett idag. gikk ikke hvor kjøpte du kula? dempern skal være fin sa reperatørn min.
awt Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Jeg mener på delenummeret er 41627148797 (gjerne dobbelsjekk). Selges hos alle som selger BMW-deler
ner087 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Skrevet April 4, 2015 ny kule fungerte heller ikke. Ville ikke henge på "kula". så da må jeg vel bytte hele demperen da. Noen forslag til hvor denne kjøpes billigst? eventuelt hva den heter på ebay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå