bergeee Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Hallo. Kan noen fortelle meg hva dette betyr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 En enkel oversikt over bla ladetrykk, turtall, og mengde luft som suges inn per sylinder. Det var de som var noe data på altså. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Er jo de som viser feil jeg lurer på da Hva betyr Spritzbeginn Ist og Spritzbeginn Soll ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Er ikke så rå i tysk. Og fikk heller ikke noe god oversetting på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Det er vel ikke feil på noen, det vises bare ikke. Ikke så vanskelig med tysk da. Spritz betyr sprøyte eller innsprøytning. Ist betyr er. Soll betyr skal være. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Bilen går dritt, når jeg tar motor vask på den går den som den skal i noen minutter(regner med det er til et eller annet tørker). Når jeg gasser så går de to som står på bunn litt opp.Står jo også ! - 1,50 og ! - 1.35 så regner med det er noe feil der en plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Ser nå ! Det var så dårlig bilde at jeg ikke så det først. Antar det er 136hk? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Det er 136hken ja. Målenheten på de er jo Grad KW. Hva betyr det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Kom opp feil på Boost control og LMM på meldinger også. Men etter at jeg slettet de så kom bare LMM tilbake. Men er ikke noe forskjell om den står plugget i eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Antar det er grader på kam eller veiv, men jeg er faktisk usikker. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 (endret) hmm Endret April 9, 2015 av bergeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå