staffordshire87 Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 finn link til bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56223087 Jeg får kjøpe den for 27 tusen fra en bilforhandler. men eneste jeg stusser litt på er rusta på bilen, det er en rustflekk over front lykta og bak luka(se bilder på finn.) ikke mye rust men nok for at jeg er redd for dette skal bli mye rust. håper å ha bilen i 2 år er jeg fornøyd. noen som kan hjelpe>?
Slavearbeider'n Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Velkommen til forumet! Når det gjelder rusta er dette standard E46 rust. Ser ellers grei ut for rust. Fronten av panseret og bakluke er de første stedene rusta kryper frem på E46. Dette er biler som 15-20 år gamle snart så noe rust må du nok leve med. Men det er fullt mulig å utbedre dette enten selv eller sette den bort. Når det gjelder resten av bilene ser det ut som den har fått en del byttet ut hos Mekonomen, så teknisk så er den nok i god stand. Kjør på!!
staffordshire87 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Skrevet Mars 1, 2015 Velkommen til forumet! Når det gjelder rusta er dette standard E46 rust. Ser ellers grei ut for rust. Fronten av panseret og bakluke er de første stedene rusta kryper frem på E46. Dette er biler som 15-20 år gamle snart så noe rust må du nok leve med. Men det er fullt mulig å utbedre dette enten selv eller sette den bort. Når det gjelder resten av bilene ser det ut som den har fått en del byttet ut hos Mekonomen, så teknisk så er den nok i god stand. Kjør på!! tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå