grimrippa Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Hei.Jeg har funnet ut at jeg eier en acs3 bygget og eid av schnitzer. Bilen er på deres hjemme side i form av en video og bilder. Skilt nummeret på hjemmesiden stemmer overens med den på salgsannonsen, og vin nummer på salgsannonsen, stemmer med min. Har dette noe betydning for bilens verdi? Dette er videoen: Salgs annonsen:http://www.kistlerbmw.ch/ac-schnitzer/fileadmin/mediapool/pdfs/BMW_Autos/Garage/ACS_Vorfuehrwagen/335i_Coupe_PR44408_englisch.pdfBare min ser og hører ut som eksport utgaven. Mitt vin nr avslutter med pr44408, samme som annonsen.Har dette noe å si på verdien? Endret Mars 2, 2015 av grimrippa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Klart den er verdt mer enn en vanlig bil uten AC schnitzer utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimrippa Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Jojo, nå tenkte jeg mere på at siden denne ikke er sendt inn til ac for å "schnitzen" opp, men at den er eid og bygget av AC for typegodkjenning/demo. At den faktiske bilen er på AC sin hjemmeside for promo av acs3 til e92 335i. Jeg har jo ikke helt trua, men jeg er ingen expert og ønsker å høre hva dere mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Ja den er mere av verdi, historisk sett. Folk liker biler med en god historie, el at den stammer fra eks en TV serie el er brukt i en film osv. grimrippa og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimrippa Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Det var jo morsomt å høre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå