Traktortom2 Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Driver å ser etter ny BMW nå og da ender jeg opp med en BMW som har iDrive (kommer ikke til å kjøpe noe som koster mer enn max 250.000) driver å setter meg litt inn i idrive systemet her for å se funksjonaliteten ovs! lurer litt på om iDrive systeme er fult mulig å upgradere (softwear) til det nyseste selv om man kjøper en BMW fra 2006? Vil hels bruke Android system, men dette er ikke mulig i de nyere bmw'ene? ser også att de nyeste bilene er det mulighet for å laste ned apper om jeg ikke har forstått feil? er det mulig å kunne få alt det som en 2015model idrive system har om du kjøper en fra 2006 eller 2008? og evt er de modulene bare "plug and play" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Det finnes ganske mange tråder om dette, både her inne og rundtom på nettet generelt. VIl anbefale deg å lese litt rundtom, da alt dette har blitt besvart flere ganger før. Du bør også sette deg litt inn i oppsettet til iDrive-systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 er planen å sette meg inn i det kan programere android og linux, men idrive har jeg ikke noe forståelse for "ennå" hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå