Gå til innhold

320d starter ikkje etter fresing av dyse sete.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

kjøpte for relativt kort tid sia ein -01 320d (m47d20) som etter ein kort periode begynte å lekke diesel ut med fremste dyse.

Eg har demontert dyse, fresa dyse og sete, montert ny tettering. Ifm dette har eg òg hatt av innsuget.

Etter eg monterte sammen igjen vil ikkje motoren starte. Eg har demontert/montert fleire ganger men kan ikkje finne noke gale/feil. Den får diesel, det blei konstantert ved lufting. Lufta kun dysa som var av.

Ellers kan eg sei at bilen var 'litt' tregstarta frå før, den tørna tre fire turer ekstra før den tente.

Har teita over dei andre dysene litt, då eg synes den som var demontert var dårlig tiltrekt.

Har brukt opp igjen dei gamle pakningane på innsuget.

 

Ringer det ei klokke hos noken ???

Takker på forhånd for gode innspel :)

 

mvh Henning 

Skrevet

Mja, heilt sikker er eg jo ikkje, men sentertappen på fresen er magnetisk,

og sponet festa seg der so vidt eg kunne sjå :)

Skrevet

Okei, har vært borti en gang før at en hadde frest dysesetet og dette endte opp med stempelbytte og sylinderhoning.

Det hadde kommet spon i sylinderen noe som resulterte i en mild skjæring (motor gikk tungt/tregt rundt)

Skrevet

Oppdatering: Bilen starta etter eg lufta alle dysene. Trudde ikkje det var behov for, sia eg kun hadde av nr 1. Men men... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...