Jump to content

hengi

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei, har ein 320D 136hk som har diesel lekkasje eg aldri har fått taket på... Det lekker slik at det etter par timers gange samler seg diesel rundt dyser. Eg har skifta dyseseter, utallige returslanger og holder no på med pakninger på retur nippler. Men no les eg at det er 'vanlig' at denne type dyse begynner å lekke. Det vil jo være ei god forklaring på problemet mitt iallefall. Kan og nevne at det er SVÆRT mykje diesel som går i retur, det er nærmest som det er trykk på returen og. Andre som har som har hatt samme problem ?
  2. Hei,

    eg er muligens interessert i interiør hvis det er til sedan.

    Hvilken farge har det ? Er det uten feilmeldinger i setefølere?

    Hvis salg, har du mulighet for å sende ?

     

    mvh Henning Standal

  3. Hei, har ein 320D 2001 mod med automat. Denne har seinare tid mista ein del motorkraft, skal prøve beskrive dette: Ved kald motor er den faktisk sterkast. Då har den god respons ved akselerasjon og kjører 'normalt'. MEN, den har allikevel nokså stygg gange, den 'hoster og nøler' ved gasspådrag og når man holder motoren på fast turtall fusker den ganske tydelig. Generellt støyer motoren mykje. Når den blir varm, so forsvinner mykje av krafta ved vanlig kjøring, og når man gjer gasspådrag som før var nok til å holde bilen i fart, kjennes det no meir ut som motoren 'bremser farten' og man må gje meir gass for å opprettholde farten. Ved akselerasjon på varm motor tar det først et sekund før den reagerer, deretter akselerer den litt tregt men med meir og meir kraft ettersom turtallet stiger. Kjennes meir ut som ein bensinmotor. Den 'hoster og nøler' litt ved gasspådrag, men ikkje høyrbar fusking på fast turtall. Det eg har prøvd å gjere hittil, er å sjekke vakumslanger, der var ein dårlig men ingen forbedring etter den blei skifta. Har òg rensa innsug/EGR for koks og sot. Det ser ikkje ut som det er olje i innsug/slanger/intercooler. Eg veit det har vore lignande tilfeller nevnt her, men eg har ikkje direkte sett noken fix på problemet som vil gjelde dette. Noken som har peiling/ide ?
  4. Oppdatering: Bilen starta etter eg lufta alle dysene. Trudde ikkje det var behov for, sia eg kun hadde av nr 1. Men men...
  5. Ok, eg ser den, var faktisk litt bekymra for dette med sponet før eg såg at fresen var magnetisk
  6. Mja, heilt sikker er eg jo ikkje, men sentertappen på fresen er magnetisk, og sponet festa seg der so vidt eg kunne sjå
  7. Hei, kjøpte for relativt kort tid sia ein -01 320d (m47d20) som etter ein kort periode begynte å lekke diesel ut med fremste dyse. Eg har demontert dyse, fresa dyse og sete, montert ny tettering. Ifm dette har eg òg hatt av innsuget. Etter eg monterte sammen igjen vil ikkje motoren starte. Eg har demontert/montert fleire ganger men kan ikkje finne noke gale/feil. Den får diesel, det blei konstantert ved lufting. Lufta kun dysa som var av. Ellers kan eg sei at bilen var 'litt' tregstarta frå før, den tørna tre fire turer ekstra før den tente. Har teita over dei andre dysene litt, då eg synes den som var demontert var dårlig tiltrekt. Har brukt opp igjen dei gamle pakningane på innsuget. Ringer det ei klokke hos noken ??? Takker på forhånd for gode innspel mvh Henning
  8. Takker for svar So då ligg det til rette for at eg kan ettermontere ratt med MF på denne bilen ?
  9. Hei, eg har nett kjøpt ein 2001 mod E46 320D aut. Er det ein 'quickfix' for å finne ut om denne motoren har elektrisk gasspedal, eller kanskje noken her rett og slett har kunnskap om dette ? La i tillegg merke til på prøve tur at bilen 'sporer' en del, dvs følger ujevnheter og skeivheter i underlag. Bemerka dette til selger, som lovte å få sjekke hjulstilling før salg. Dette skal være gjort i følge selger, men bilen oppfører seg akkurat på samme måte, sporer veldig, mangler ein del på retningstabilitet og 'stritter imot' gjennom litt skarpe lange svinger. Eg kjøyrer på standard dekk på felg med ET38. Har lest at denne type oppførsel kan forårsakes av dårlige foringer i bakstilling. Noken formeining om dette ? Takker på forhånd for gode innspel mvh Henning
  10. Hei, Eg har nettopp skifta ventiltetninger og etter montering er det ikkje tale om å få start på motoren! Eg gjennomførte prosjektet uten sjablong til kamaksel, kun med å lage merker som eg forhold meg til ved montering. Etter at motor ikkje starta og litt lesing i div forum, torte ikkje anna enn å skaffe sjablong for å kontrollere. Kamaksel var så godt som 100% på plass. Etter kontroll/justering starta motor fortsatt ikkje. Pluggane er våte av bensin og der er gnist... Suggestions anyone ??? mvh Henning
×
×
  • Create New...