Flowlance Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Åpnet panseret i går for å fylle spylervæske, og la merke til at utløseren var veldig hard, men tenkte ikke noe mer over det. Når jeg skulle kjøre i dag, fikk jeg en warning "Bonnet is open"- eller noe lignende. Har prøvd å smelle igjen panseret et par ganger men den fester seg ikke. Jeg kan dytte panseret helt ned for å unngå feilmelding, men jeg kan lett åpne det igjen uten å bruke utløseren (som virker helt løs nå). Har ikke så mye greie på det tekniske rundt dette. Noen tips hva jeg kan prøve? Er forresten snakk om en E87 1-serie 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Prøv og smør opp vaieren eller noe som låser opp panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 På E46'n brukte eg kjedesmørning på låsen min, såg tydelig at den hang litt. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Mener jeg gjorde noe av det samme på en e36 jeg hadde en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå