Overmo Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Hei. Har et sett med Styke 214 felger jeg vurderer å selge. (OEM) 10x20 ET40 forran. 11x20 ET37 bak. Dekkene må byttes. De har noen små merker, men ser helt kurant ut tror jeg. Hva er de verdt? Og er det noen som er Intr i å kjøpe dem? Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mars 8, 2015 av Overmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Ikke mest ettertraktede felgene, men det kommer an på om du treffer rett kjøper. Om du er interessert i å selge raskt er nok 6-8 000,- noe du kan oppnå. Dersom du bytter om slitt dekk til nye kvalitetsdekk og har tolmodighet kan nok få opp mot det dobbelte. Edit: Rettet skrivefeil. Endret Mars 4, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Takk for svar. Nye kvalitetsdekk i den dim koster jo mer enn 6-8k, så da tror jeg kjøper får stå for det. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bollan Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Er intresert I dei eg vist du skal selge di Hviken dekk dimensjon er de på di ? Endret Mars 4, 2015 av bollan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Hvor i landet? Og bilder av de aktuele felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Befinner seg i Hamar, Hedmark. Kan ta noen bilder av dem i morgen. Hva byr dere? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Her er det bilder av alle felgene. Egentlig forholdsvis pene mtp at de har stått på en konekjørt X5! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Jeg er også intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Ja, det er bare å komme med bud. Sent from my iPhone using Tapatalk bmw-e46-m3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Ikke mest ettertraktede felgene, men det kommer an på om du treffer rett kjøper. Om du er interessert i å selge raskt er nok 6-8 000,- noe du kan oppnå. Dersom du bytter om slitt dekk til nye kvalitetsdekk og har tolmodighet kan nok få opp mot det dobbelte. Edit: Rettet skrivefeil. Opp mot det dobbelte? Det er jo måte på hvor tålmodig man skal være ;P Et sett slike gikk nettopp for 6000 på finn, med dekk tilpasset 5-serie... Var ingen upris, men så noe over 8 sliter meg med å tro at slike skal være verdt... Ukurant innpress er nok hovedgrunnen... 3-serie sliter, og en 5-serie burde ha spacere for å få det riktig i hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Har saumfart finn.no. Men finner ikke det du sikter til? (Ikke funnet det før heller). 6k for orginale felger i 10x20 og 11x20 med dekk tilpasset 5serie må jo ha vært et kupp.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 La ikke merke til at dette var 20" før nå, beklager det! Da blir det feil å sammenligne med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Er også interessert. Mulighet til å sende? Pris? Kan også kjøpe uten dekk om det er aktuelt Edit: Ser dekkene må byttes. Om de evt skal sendes er det vel like greit å ta de av Endret Mars 12, 2015 av Erlendmelk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Har et par interesserte fra finnannonsen. Første man med 7500kr får dem! Det synes jeg er en god pris. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Fått bud på 7k, men han kan ikke hente før om 4 uker. Ingen som er et ålreit bud å komme med? Skulle frigjort litt plass. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå