webs Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Hei Skal bytte bremseskiver foran på min X5. Ligger det noe oversikt på nettet, eller er det noen som vet hvilken dimensjoner som er på piper, og annet verktøy en trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Sjekket i manualen og det ser rimelig rett frem ut, bare husk å pusse rent der hvor bremseklossene treffer caliper og smøre inn caliper med bremsepasta og IKKE smøre glideboltene på caliper, men rengjøre de helt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Sjekket i manualen og det ser rimelig rett frem ut, bare husk å pusse rent der hvor bremseklossene treffer caliper og smøre inn caliper med bremsepasta og IKKE smøre glideboltene på caliper, men rengjøre de helt! og IKKE smøre glideboltene på caliper Har jeg ikke fulgt med helt i timen ?? trodde det var meget viktig å smøre opp igjen glideboltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Javisst, det virker som det er en gjenganger å tro at glideboltene skal smøres opp, men vet ikke om en BMW som skal ha smurte glidebolter. Bestandig står det i manualen at det IKKE skal smøres, men rengjøres 100% og alle glidebolter som ikke er 100% glatte og fine skal skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Javisst, det virker som det er en gjenganger å tro at glideboltene skal smøres opp, men vet ikke om en BMW som skal ha smurte glidebolter. Bestandig står det i manualen at det IKKE skal smøres, men rengjøres 100% og alle glidebolter som ikke er 100% glatte og fine skal skiftes. OK da har jeg lært det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå