Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Ønsker å kjøpe en fullutstyrt SZM til BMW E60/E61 pre-LCI. Med fullutstyrt mener jeg at panelet må ha knapper for setevarme, seteventilasjon, aktive seter, DSC og PDC (se vedlagt bilde). Panelet må ikke være for biler med utstyrskode 4MF (aktiv setebreddejustering) eller fra M5, da disse har dekktrykksknapp istedet for DSC. De som bytter ut disse SZM´ene får automatisk et fullutstyrt panel fra rep-kit´ene til BMW og man setter derfor blindlokk over de knappene som ikke er i funksjon. At noen/mange har disse knappene er derfor svært sannsynlig, men de har da et blindlokk over. Jeg kan derfor tilby følgende til en som har et slikt panel: Rent salg dersom du har et liggende til overs Innbytte i et korrekt panel for din bil (dvs. et panel med akkurat det utstyret din bil har) og med et evt. mellomlegg. Om noen tilfeldigvis skulle komme over et bilde av en bil (i Norge - til salgs eller her på forumet) som har denne og hvor man kan komme i kontakt med rettmessig eier setter jeg pris på tilbakemelding/tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå