Tolli94 Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Hei alle bmw entusiaster! Har nylig gått til innkjøp av en 1997 mod 525tds E39 touring med endel feil i bakluken. Det er ihovudsak 3 feil. 1. Ingenting i venstre lykt fungerer (den delen som er i bakluken) 2. Glassruten går ikke an å åpne(ingenting skjer når jeg trykker på bryteren) 3. Selve bakluken går kun an å åpne fra innsiden. Når man prøver å åpne fra utsiden er det kun låsemekanismen i karrosseriet som går rundt, den slipper litt ut så drar den seg inn igjenn men åpner ikke, av og til når jeg har åpnet den fra innsiden kan jeg åpne den en gang fra utsiden. Jeg har sjekket alle sikringene, de er fine. Ser att det er flere som har lignende problemer på desse bilene. Håper noen har forslag! Meget taknemmelig for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Ledningsbrudd i hengsel til bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolli94 Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Hvilken side går lederene på da? Høyre venstre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Mener at hovedmengden er på høyre side og noe smått på venstre. Men begge sider er utsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolli94 Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Var brudd i fire ledere på venstre side, skal få loddet disse sammen så anntar jeg problemet løser seg mange takk for raskt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå