Gå til innhold

Min e65 730D 21" senket,Hartge

Anbefalte innlegg

Er en stund siden jeg kjøpte bilen men :P Desember 2014 :)

Litt om bilen: 

mai 2005 produsert e65 facelift i titansilber (354)

er greit utstyrt med blant annet Dynamic drive, EDC, Logic7, soft close og komfortseter.

bilen er også senket med hartge fjærer  :grin:

Har litt planer fremover mot sommern, skal blant annet montere AD2P bluetooth modul, Light module 2 ( programmerbare DRL og USA blink) Har veldig lyst til å montere ryggekamera og side view men vi får se om pengboka er enig :whut:  

92_1429431053_xl_zps27rbyvfv.jpg

92_115152626_xl_zps5bxjn015.jpg

92_2125507981_xl_zps1zbmiasb.jpg

92_1793498226_xl_zpslzxqqstx.jpg

92_1698849312_xl_zps481xjkrf.jpg

Endret av hansol123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D 

Har ikke merket noe med nivåreguleringen, fjørene var montert når jeg kjøpte bilen :)  deilig å kjøre i comfort modus, stein hard i sport  :clap:

fikk byttet begge angel eyes pærene for noen uker siden hos et bosch verksted, pris? 4.400kr  :uh:

verst av alt er at jeg må ut med den ene pæra siden den ene ringen er mørkere enn den andre, skal få gjort det ikveld så snart jeg har stengt ned motorn om bord på ferga jeg jobber på :P 

legger ved bilde av lykta 

IMG_1313_zpsurb9gqug.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte kvelden igår til å sjekke lykta, noen på et amerikansk forum hadde opplevd liggende på sin e65, det var da bare lyspæra som ikke satt riktig i sokkelen.

begynte med godt mot med å demontere frontfangern slik at jeg fikk av lykta (utrolig tungvint av bmw å plassere pæra under lykta :stupid: )

Men motet forsvant fort når det begynte å hagle å snø mens bilen sto halvveis demontert på bildekket :P 

fikk a lykta å sett på fiber optikken som går til ringene, Ble ikke i noe bedre humør av å se det. ser ut som at den orginale pæra har eksplodert og smeltet den ene siden av lys gjennomføringen...

Noen ideer om hvordan jeg kan friske opp dette? prøvde å skrape det bort med en plastikk skei  :headbang: men fikk ikke bort å så mye.  

headlight%20e65_zpsi3ycnpg3.jpg

Et par bilder fra "kontoret" :P

IMG_1319_zps6tfdsvkl.jpg

IMG_1315_zpsx9w31eu5.jpg

Endret av hansol123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...