E34love Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Leter etter en førerdør og en passasjerdør til E34..Helst frie for rust, men overflaterust lar seg selvfølgelig gjøre.Hvis fargen er Diamansvart metallic(husker ikke koden i farta) blir jeg hoppende glad, men alt tas imot.Kom med en pris, jeg er sulten etter dører!Kontakt meg gjerne på 45262145, takk på forhånd. Helst melding.- Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Leter etter en førerdør og en passasjerdør til E34.. Helst frie for rust, men overflaterust lar seg selvfølgelig gjøre. Hvis fargen er Diamansvart metallic(husker ikke koden i farta) blir jeg hoppende glad, men alt tas imot. Kom med en pris, jeg er sulten etter dører! Kontakt meg gjerne på 45262145, takk på forhånd. Helst melding. - Espen Hei. Jeg har dører til E34 i diamantsort met. og med fin lakk. Jeg tror at de er helt rustfrie. Jeg har hatt dem lagret innendørs i 6 år. Prisen er 1.200 kr for hver dør inklusiv vindu og el.motor. Men typisk så bor jeg langt vekke, i Stavanger. Jeg har og rustfrie bakdører til Touring for 700 kr per stk og rustfri bakluke Touring for 1.500 kr i diamantsort met. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret Mars 11, 2015 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Har et par dører som skal være ok tror jeg. I østfold. Sarpsborg. Kan se over de senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34love Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Har du de dørene janerik? Eventuell stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Jeg har noen dører:) I Telemark! Pris blir vi enig om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå