Gå til innhold

PDC Mtech fangere, holdere, Store sensorer, til små facelift sensor

OPEL
 Share

Anbefalte innlegg

BMW 520d E60 steg 2. map, 217hk 426nm

Hei har et stort problem , jeg har kjøpt orginale mtech fangere bak og foran, men store hull til PDC, 

Og jeg har en 2008 facelift med små sensorer, Orginalt.

Har vært på bavaria osv og hørt, de kunne ikke hjelpe meg, trodde det var mulig og kjøpe holdere så jeg kunne bruke mine faclifte sensoer på  de STORE  sensorerne, De kunne ikke hjelpe meg med noe som helst.....

Har søkt litt på nettet, og leste et sted at det var like kontakt stykker på de store facelift PCD sensorene og ledningnettet jeg hadde til min, så kjøpte 10 stykk sensorer  STORE sensorer gamle typen som passet til fangerene, ( MEN passet ikke til mitt gamle ledningnett, orginalt på bilen, ) Så det gikk ikke heller, 

NOEN SOM KAN HJELPE MEG MED NOE SOM HELST, fangerne er lakkert og ser veldig mye bedre ut en orginalt fangerne og har kostet meg nå sikkert 15 000kr i fangere,sideskjørt, lakkering, pcd sensorer osv. ......

HJELP fra en frustert sjel ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du følgende muligheter:

1. Kjøpe lednigsnett (61126928362 og 61126928366)
  2. Kjøpe løse kontakter og bytte ut på ditt ledningsnett (61138365348 + evt. pinner om disse er forskjellige)

Jeg ser forøvrig av den forrige tråden at vi fant ut at delenummeret på ledningsnettet var likt. Det er det også dersom man sammenligner ETK, men om man leter litt her og litt der viser det seg at ledningsnettet for E60/E61 LCI uten M-pakke har et annet delenummer (hhv. 61129122274 og 61129122276). Uansett er det bare snakk om bagateller for å få dette til å fungere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på billia i ski, og de var til og med ut og tittet på bilen. Men de sa de ikke kunne hjelpe meg, forklarte problemet mitt, Siden de ikke kunne hjelpe meg, veit du hvor jeg kan få tak i dette kittet? og hva koster det? PS Tusen takk for hjelp! :) Ser lys i tunnelen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men passer ledningnettet i stikket inn til bilen? er du 100% prosent sikker på at dette er likt? takker for svar. og info, vil bare ikke sløse mere 1000lapper på dette uten grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...