Andreas Nærbø Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Hallo alle sammen Da har jeg kjøpt min første bil. Det ble en BMW E46 320D. Mer info om den finner du lenger nede i tråden. Har enda ikke hentet bilen så blir bare 2 bilder fra annonsen. 60_1803217321_xl by Andreas Nærbø, on Flickr Sommerfelgene som følgte med 60_1515685708_xl by Andreas Nærbø, on Flickr DSC_0137 by Andreas Nærbø, on Flickr Slik ser den ut pr dags dato 08.06.2015 Motor - M47D20Km stand - 250 000kmKomplett servicehefteNull rust på chassi1999 ModellImportert ifra Tyskland i 2002 tror jeg det var ? Det er en litt som må gjøres med bilen. Den var på EU idag og kom ikke igjennom. IMG_0314 by Andreas Nærbø, on Flickr Så disse feilene blir utbedret fortløpende utøver våren nå. Har tilgang på en bilgrav så planen er å kjøre bilen over den om alt går etter planen. Ellers blir tråden oppdatert jevnlig fremover etterhvert som noe skjer. Har ikke lyst å røpe noen av planene enda da jeg ikke her helt 100% sikker på hva som blir å skje. -Andreas Endret Juni 8, 2015 av AndreasCk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Gratulerer med bil da! Hvilket interiør har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Gratulerer med bil da! Hvilket interiør har du? Har svart skinn. Bilder kommer når jeg får hentet bilen Har også funnet ut at jeg skal bestille bremseslanger fra nett. Fant noen flettet slanger som er tilpasset E46. http://www.brake-lines.co.uk/hel-brake-lines-for-bmw-3-series-e46-320d-1.9-1999-2001.html Så blir det nok kobberrør fra biltema samt litt verktøy også Endret Mars 11, 2015 av AndreasCk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Fint utgangspunkt dette Andreas Nærbø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Takk takk, noen som har erfaring med å kjøpe rør fra koed ? Kommer de ferdig bøyd da eller ? http://www.koed.dk/no/Catalog/Car/BMW/E46/Tou/330i/ECE/L/All/All/34/17/1/34_1194/ Endret Mars 11, 2015 av AndreasCk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Nei ingen rør kommer ferdig bøyd, da hadde jo pakka blitt syk. Gå på biltema og kjøp rull der Samt dobbelkoningsverktøysettet til 299,- elns. Det får du masse bruk for. Du trenger ikke å kjøpe rørbøyer, det går helt fint uten. Endret Mars 11, 2015 av 7ertzen Andreas Nærbø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Nei ingen rør kommer ferdig bøyd, da hadde jo pakka blitt syk. Gå på biltema og kjøp rull der Samt dobbelkoningsverktøysettet til 299,- elns. Det får du masse bruk for. Du trenger ikke å kjøpe rørbøyer, det går helt fint uten. Da blir det biltema en tur etter påsken å handle endel ting til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Grattis med fin bil uansett. Voksen mann du har kjøpt av? Så ikke så herja/jalla ut. Regner med at du fikser og selger denne for så å kjøpe deg e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Grattis med fin bil uansett. Voksen mann du har kjøpt av? Så ikke så herja/jalla ut. Regner med at du fikser og selger denne for så å kjøpe deg e34? Kjørt av voksen mann ja. Blir nok å ha denne her en god stund fremover ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 følger med ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Da har jeg vert å hentet bilen. Skrev kontrakt med selger og la felgene som følgte med inn i den andre bilen så kjørte jeg , en kompiss , broderen og fattern hjem. Veldig fornøyd med bilen sålangt gjennstår litt småplukk før den er 100% strøken. Er en liten bulk som vi bøyde ut ikveld men er enda litt igjen. Imorgen skal den vaskes invendig da den er litt skitten så blir det vel å få på den sommerfelgene. Her er noen bilder fra en tur jeg og pappa hadde ikveld for å teste litt. IMG_0341 by Andreas Nærbø, on Flickr IMG_0339 by Andreas Nærbø, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Da har jeg fått på sommerfelgene, har også fått vasket bilen invendig og utvendig så er ren og pen nå Fikk også testa US blinkersm en vet ikke helt hva jeg syns , noen formeninger om det ? IMG_0361 by Andreas Nærbø, on Flickr Ute å tester sommerfelgene , satan for et veigrep på de... IMG_0357 by Andreas Nærbø, on Flickr IMG_0349 by Andreas Nærbø, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Da var det endelig sorte nyrer montert på bilen. IMG_0366 by Andreas Nærbø, on Flickr Nå fremover er planen og ta bremserørene fort som fy. Vil også prøve å få byttet bremseslanger, da disse er litt morkne og skal på etterkontroll på EU. Hvordan er det å montere på coilovers før EU og lysjusteringskontrollen ? Sparer 250kr pga lysjusteringen da men vet ikke hvordan verkstedet liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Skal du montere coilovers må du ta firehjulskontroll på bilen og lysjustering og få dette godkjent i vognkortet eller så blir ikke bilen EU godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Skal du montere coilovers må du ta firehjulskontroll på bilen og lysjustering og få dette godkjent i vognkortet eller så blir ikke bilen EU godkjent. Det vet jeg, men sjekker de dette på etterkontroll også ? Er nok best å bare vente med å montere til EU er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå