pedro Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) HeiVil ha denne bort til jul Har en Silbergrau/ artic silber metallic bakluke som passer alle E36 sedan fra 91 til 99 salgs.Ikke funnet mye falserust på denne. Kun bitte litt bobler rett under kittet ett par cm som lett pusses bort.Den er bulkefri og strøken.Får ikke lastet opp bilder da jeg får feilmeldingen Feil Du har ikke tillatelse til å laste opp denne filtypenUtvidelsen er ikke tillatt Kan sende bilder på MMS. Luken befinner seg i Asker.Mvhp Endret Desember 5, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goos Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Hvor mye skal du ha får blå baklyke ? Kan du sende bilde på mail ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 (endret) Hei Den grå er ripefri og strøken den. Kom med ett nr så SMSer jeg bilder ved interesse Mvh Endret Mars 30, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goos Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 97098381 Hvor mye ska du ha får det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Har fortsatt en artic silbergrau bakluke i meget god stand til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Pris? Henter Asker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Ingen har enda hentet bakluka Den er tilnærmet strøken Befinner seg i Asker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Blir budrunde da Fikk 800 for den forrige Men jeg har en grå met sedan selv, så la skambudene begynne nogenlunde fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 700 for hel og pen bakluke Jeg trenger plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2016 (endret) Da bumper jeg bakluken E36 sedan Artic silber grau Ligger her og tar plass fortsatt Endret Juni 26, 2016 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Da må den bumpes denne fine grå E36 sedan bakluken Må bort pga plassmangel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå