bergeee Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) ... Endret Mars 11, 2015 av bergeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 morn godtfolk... tenkte på bil til fruuuugo, er skoda like bra som bmw? hørt litt av hvert da serru, at alt blir nå laga i kina osv. takk for svar. Hei, hei! Jeg har et godt inntrykk av Skoda, og ville mye heller kjøpt Skoda enn VW i den bilklassen, fordi jeg synes Skoda gir VW-kvalitet til en rimeligere penge. Men å sammenligne Skoda og BMW? Med hensyn på hva? Det er ikke sikkert at en Skoda går oftere i stykker enn en BMW. Men når det kommer til kjøreglede tror jeg BMW nok er en god del hakk over Skoda, noe man også betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 skoda er sort sett bra, om man velger de litt dyrer bilene, octavia f,eks fabia er ikke en "høydare" de er skranglette osv. men som nevnt her, spørs jo hva du legger i "bedre en" da. si en octavia 2.0tdi med manuell er jo en skuddsikker bil egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg