MRY Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Oppdatert! Alle varer reservert! Hei, Jeg har et sett med hovedlykter + grøftelykter til E36 til salgs. Disse satt på min 318 91-modell frem til jeg skrotet bilen for snart 4 år siden. Lyktene ble da plukket av med tanke på salg, men endte istedenfor opp med å bli pakket ned og glemt bort. Nå har jeg gravd de frem og ønsker å bli kvitt de ettersom eneste funksjon de har hos meg er at de opptar plass. Lyktene er produsert av DEPO og har følgende artikkel nr: Hovedlykter: 08-444-1110 (reservert) Grøftelykter: 03-444-2001 (reservert) Selges gjerne seperat. NB! Lyktene har vært nedpakket i lang tid og er ikke testet. Har også en Haynes Manual hvis det skulle være av interesse for noen. (reservert) Delene befinner seg i Bergen. Kan også sendes mot at kjøper betaler frakt. Gi bud! Mvh Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 200 for begge grøftelysa? Kan antaglivis hente i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå