tordis Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Er det noen som kan anbefale en god løsning for dab+ og bloototh handsfree på min x3? Har hifi og integrert telefon samt cd skifter om det har betydning for løsningen. Ønsker noe som er lite synlig og mest mulig integrert og velfungerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Det er en stund siden jeg holdt på med disse karosseriene, men det er forholdsvis enkelt å erstatte telefonen du har med en bluetooth-modul slik at du får original bluetooth handsfree. DAB+ finnes det ingen original løsning for, så her har jeg ingen gode tips til disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordis Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Er dette noe man gjør på et merkeverksted, eller er det en "duppeditt" man kan koble selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Man kan fint gjøre det selv, men det er en fordel at en er litt kjent med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå