Djwik Skrevet Mars 12, 2015 Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Lurer på om det er noe interesse for en 90 Volvo 740gl sedanB230f motor940 turbo frontKm ca 300 dette er bilen det er snakk om Dette er en bil jeg vurderer å ta i innbytteMen må sjekke om det er noe interesse for den Endret Mars 13, 2015 av Djwik
stig. Skrevet Mars 13, 2015 Skrevet Mars 13, 2015 det er det helt sikkert, bare ikke her....... har et par volvo kjenninger, å prisa på de bila der begynner p bli passe høye de også for et ålreit eksemplar. spørs jo hva du må gi såklart å hvor bra den er Shattered reagerte på dette 1
Djwik Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Skrevet Mars 13, 2015 (endret) det er det helt sikkert, bare ikke her....... har et par volvo kjenninger, å prisa på de bila der begynner p bli passe høye de også for et ålreit eksemplar. spørs jo hva du må gi såklart å hvor bra den er vurderer å bytte en audi a6 i den har ikke sett bilen enda skal vist være i godstand etter hva jeg har hørt men veit jo ikke det før jeg sett det skal sjekke bilen på bukken før jeg bestemmer meg har lagt ved bilde av bilen nå Endret Mars 13, 2015 av Djwik Shattered reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå