sel90 Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Hei Det gjelder 88 mod e30 cab preface. jeg har problem med belysning inne i bilen dvs på instrumentpanelet og hele dashbordet (Der det skal være lys) Noen som har peiling på elektrisk som kan hjelpe meg? Holder til i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Opp.. ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Hovedlysbryteren? Vri den helt til høyre. Ofte problem med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Har gjort det, men skjer ingenting. Det føles som det er motstand når jeg vrir den så jeg vet ikke om det er den som er synderen, men er det ingen lys når den bryteren vries helt til venstre eller er det svakt lys på panelet og dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Jo, den skal jo virke som regulator, men ofte er den kaputt og virker kun når vridd til høyre på "max" ///M-Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå