Harlex Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Er på jakt etter nye sommerhjul evt. kun felg til min E91. Kunne tenkt meg 18" evt. 19" (blir det ubehagelig komfortmessig forresten?) men hvis det noen som har et sett tøffe 17" kan det også vurderes... Felgene må være "bolt on" uten noe behov for modifikasjoner. Bor i Bergensområdet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 har dette settet til salgs. Holder til i kvinnherad. Er 19" Dotz Hanzo. litt bruksslitasje men ikkje stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 har dette settet til salgs. Holder til i kvinnherad. Er 19" Dotz Hanzo. litt bruksslitasje men ikkje stygge. Kan absolutt vurderes... Men hvordan er det med 19" på e90/91. Går det mye ut over komfort? Blir det utseende på bekostning av komfort? Ærlig svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 eg kan desverre ikkje utale meg om det for eg har ikkje prøvd dei eller andre 19" på e90 serien.. største eg hadde på min e90 er 18" og det var heilt topp. For flere bilder se annonse : http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=56828550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Har et sett med orginale 17" bmw hjul, kan sende bilde om de er av interesse og så har jeg 19" bbs ch tilsalgs til e90 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå