KrissHansen Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Hei! Noen som har i tegning av hvor alle vacuum slangene skal til og ifra på en m30b28? Egr er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShellMotul Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Hei Jeg har ikke noe skjema, men jeg har lagt ved noen bilder som jeg fant på internett. Jeg har nummerert de koblingene som skal kobles sammen. nummer* (skal kobles til) nummer** Oversiden av spjeldhus: Undersiden av spjeldhus: Undersiden av inntaksmanifold: Vacuumklokke på fordeler: Bensintrykkregulator: Veivhusventilasjon: Den eneste koblingen jeg ikke fant bilde av er nr. 5**. Den skal kobles til inne i kupeen, til termostaten til kupe-varmen. På e28 sitter den til venstre på sparkepanelet på førersiden, helt inntil torpedoveggen. Det går en tynn plastslange på ca 1mm innvendig diameter, som suger luft gjennom en skumgummibit. Skumgummibiten fungerer som et luftfilter. Den lufta som suges inn her (5**) går følgelig ikke gjennom luftmengdemåleren, men det er tatt høyde for i motorstyringen at det slipper inn litt luft her.Men jeg vil ikke tro det er merkbart om man blokkerer 5*, så nøyaktig er nok ikke denne gamle sliteren av en motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Dette var jo helt perfekt tusen takk! Ja den inn i kupeen tror jeg at jeg dropper.. har gjort store forandringer i motorrom å har ikke tatt høyde for at den slangen skulle inn i bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå