Tommy H Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 (endret) Hei. Har en e61 520d 06 modell med et merkelig problem. Ved to anledninger i dag, kort tid etter bilen var brukt kan jeg sette inn nøkkelen, men ingen lyd kommer fra rattlåsen, det går heller ikke å få frem "hakk" 2 på tenningen (start/stopp knapp). Itillegg blinker lysene som bare det, og tredje bremselyset kan stå på. Første gangen fikk jeg noen til å koble på startkabler på bilen og da startet den med engang. Andre gang har jeg ikke gjort noe enda, annet en å koble fra IBS uten bedring. Mistenker IBS sensor, da jeg har feilkode på den, og har hatt det i 2 år uten å merke noe til det. Batteriet er et 2. år gammelt sønnak batteri som er registret av BMW. Dynamo er byttet til ny orginal for ca 1 mnd. siden. Noen som har opplevd lignende? Endret Mars 15, 2015 av Tommy H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Ibs kabelen koblet jeg ut i går, og lot bilen stå til i dag tidlig. Idag har bilen vært helt som normal, selvom den var helt dø når jeg gikk fra den i går. Antar da at det er IBS kabelen som bør byttes ut, men vil prøve å bruke bilen litt til uten IBS før jeg føler meg helt trygg på at det er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå