Tommy H Skrevet Mars 15, 2015 Skrevet Mars 15, 2015 (endret) Hei. Har en e61 520d 06 modell med et merkelig problem. Ved to anledninger i dag, kort tid etter bilen var brukt kan jeg sette inn nøkkelen, men ingen lyd kommer fra rattlåsen, det går heller ikke å få frem "hakk" 2 på tenningen (start/stopp knapp). Itillegg blinker lysene som bare det, og tredje bremselyset kan stå på. Første gangen fikk jeg noen til å koble på startkabler på bilen og da startet den med engang. Andre gang har jeg ikke gjort noe enda, annet en å koble fra IBS uten bedring. Mistenker IBS sensor, da jeg har feilkode på den, og har hatt det i 2 år uten å merke noe til det. Batteriet er et 2. år gammelt sønnak batteri som er registret av BMW. Dynamo er byttet til ny orginal for ca 1 mnd. siden. Noen som har opplevd lignende? Endret Mars 15, 2015 av Tommy H
Tommy H Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Skrevet Mars 16, 2015 Ibs kabelen koblet jeg ut i går, og lot bilen stå til i dag tidlig. Idag har bilen vært helt som normal, selvom den var helt dø når jeg gikk fra den i går. Antar da at det er IBS kabelen som bør byttes ut, men vil prøve å bruke bilen litt til uten IBS før jeg føler meg helt trygg på at det er den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå