BmwPower! Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Hei Har tenkt og kjøpe en bil som er blitt "vraket". Ble påkjørt av en traktor da det va brøyting og begge dørene samt framskjerm og blinklys ble ødelagt. Eiern fikk beholde bilen, er det mulig og få kjøpt den så man får skilt på den eller må man finne en annen bil og ta motor og kasse over i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Et verksted kan vel bygge opp bilen og få den på veien igjen. Men det må vel være et verksted som er godkjent for slikt. Kan ikke gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwPower! Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Hvordan er det med kjøp av deler? Ser for meg motor, kasse og ledningsnett samt skjermer, dører og interiør..har funnet en billig bil av samme sort, er egentlig motoren keg er ute etter da den er av de mer sjeldene typene i disse bilene. Og få meg en billig pendlerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Hva slags bil er det snakk om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwPower! Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 S40 2.0Turbo, tenker og flytte motor over i en bil jeg skal bruke til pendling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå