Gå til innhold

Bmw E30 Rebuild fra "vrak"

powerfulglenn
 Share

Anbefalte innlegg

janerik: Ja vurderte det også evt prøve og få godkjent med turbo, avgass tar de vell ikke siden den er veteran? 

Nydelig :) Har nesten en hel E30 i deler i kjelleren :) Men er sikkert mye mer jeg trenger etterhvert :) Så du kjøpte den dele e30en altså? :)

handler det meste av billig e30 som har noen ok deler jeg hehe :P 7stk e30 i hagen for øyeblikket :P

såvidt jeg har forstått er det tilogmed mulig å få godkjent datasprut på en preface (ikke kat krav) men ekke alle BT som er like enige, så er litt bingo som med all annen godkjenning.

vurderte lenge om jeg skulle godkjenne dne jeg har med mer hk, men tror jeg heller tar en annen e30 da, bedre begynne fra scratch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja :o Er endel E30er det da :D 

Jøss, det hadde vært litt fett og ha da :) Men koster nok skjorta det? :/ mye er 323 turbo bilen din godkjent til da? :)

skal man ha turbo må man nesten ha datasprut :P

140kw/179hk om jeg husker rett. ikke så mye hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør nok det Dirty :/ Forrige E30en min kunne jeg tre hode igjennom gulvet forran liksom, den tror jeg hadde alle standard stedene for rust :) Men blir jo litt prosjekt uansett ut av den da, men den ser ganske strøken ut i lakken! så får satse på at den er hel hahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Trodde denne var ganske strøken som han sa, men når jeg kom bort så fikk jeg et innblikk med at det var mer jobb :) Men det var jo litt derfor jeg kjøpte den også egentlig, regna med at endel måtte gjøres med den :) Da var bilen hentet og tok 2 kjappe bilder av den på veien! så ikke le alt for mye av det jeg har kjøpt :) Men er en grei start ihvertfall og bilen har takluke :)  Regner med at jeg får montert bakstilling og resten av forstillinga imorgen :) 
post-50457-0-66980600-1428547379_thumb.j
post-50457-0-20125600-1428547394_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt  tips. ikke monter noe under før du har gått over den, Pirk i alle kringer og kroker, finner nok mye krokan i bakre del som må tas.

DU skal jo shine den opp? da ville jeg matta den ned under og lagt på ny gummibase body  etter alt av rust er tatt.
Da har du et bra utgangspunkt å jobbe videre på. For en ting er sikkert her nytter det ikke å ha dårlig tid :D :D

Endret av Dirty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dirty: Takker for tips :) Tenkte jeg skal det ja :) Lett og mekke sånn tralle du kan snu bilen på hodet? :) Må sette på bakstilling pga må ha hjul på den :) Men ripper den helt ren under ja :) Er jo like greit når man er så godt igang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...