Boddiz Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Har du tips til hvor jeg kan finne delepriser i Tyskland? Her "hjemme" går jeg bare inn på GS og finner frem delen i delekatalogen. Hvordan kan jeg finne Tyskepriser? Noen som har link/tips? (Gjelder forøvrig en stillemotor til fordelingskassen på en 530xd. Koster 8125,- i Norge. Noe sier meg at det er rimeligere å kjøpe denne andre veier...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 BOMPIBUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Jeg sendte bare en mail til en tysk BMW forhandler og ba om pris. Så kjøpte en kompis delen da han var der og tok den med hjem igjen. Var ca 50% rabatt på OEM deler i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Ok, takk for svar. Da undersøker jeg litt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå