Lisa Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Veldig usikker på om dette er rette plassen å stille slike spørsmål. Jeg tar en sjanse. Dersom det er galt får dere heller kaste meg ut Vurderer å kjøpe meg 1serie. Har funnet en bil på finn ikke langt fra der jeg bor. Er litt skremt av at bilen har kjørt såpass mye. Noen som kan svare på om dette er noe å bekymre seg over? Takk for alle svar http://www.finn.no/finn//car/used/object?finnkode=57177835&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Her ville jeg vært svært nøye med å sjekke at servicer er fulgt og helst hos BMW. EGR filter på de motorene bør du sjekke om det er byttet, svinghjul og clutch, siste hjulstilling pluss foringer, bremser og ikke minst rust. Du bør ha litt penger avsatt hvis en større reparasjon plutselig skulle komme opp. Greit å ha en 20-30000 satt av i tilfelle. Isolert sett er dette morro biler men de kan bli dyr i drift ved høyere kilometer hvis du ikke kan skru selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 (endret) Syns den var dyr med tanke på kombinasjonen lite utstyr, 118d og høy km. Er vel ikke mer en ett halvt år siden det lå en 120D med navi og cruise til samme pris med samme km stand. Når det er sagt, knall gode biler Endret Mars 25, 2015 av -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå