Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og takk for et bra forum.

Var ute å kjørte, lå i ca 80 km/t på cruisekontroll da motoren begynte å jage på turtallet, opp og ned ca 300 rpm, Det ga seg da jeg sjaltet ut ck igjen og da gikk den helt jevnt igjen i alle turtall, Satt på ck igjen og den virket normalt, kom til ei 50 sone og satte på ck og det samme skjer igjen, Dette er en 320 da 2005 mod. Tok en sånn drivstoff systemrens (red et eller annet), kan det ha noe med saken å gjøre?

Er veldig takknemlig hvis der er noen der ute som har opplevd det samme eller kan ha peil på hva det kan være.

Skrevet

Drivstoff tilsetningsstoff skal ikke brukes i BMW med dpf. Sååååå vet ikke om det er grunnen men bare som er tips.

Skrevet

Ok 8-[  Det sto der ingenting om da jeg leste meg opp på emnet, har vel ikke sjekket godt nok da. Men må det være det, da skulle den vel fusket når jeg kjører uten cruise også, eller?

Og takk for hurtg svar :bounce:

Skrevet

Kan være abs sensoren som tuller litt.

Hadde litt det samme på en e38 jeg hadde. Alt fungerte fint. Så røk abs sensor venstre bak som er speedo og. Byttet til en ikke orginal sensor. Da ble cruisecontrol'n rar etterpå. Ikke så ille som din. Men lite tips bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...