Freakshow Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 pics? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Ser her, ja! Har ikke fått med meg denne. Gratulerer på etterskudd Ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Takker Var ikke akkurat mye igjen av reflekorene Ble litt kjøretur i sommer så tok en liten sjekk over bilen på løftebukken før ferien. Noe jeg er glad jeg gjord da det var lite klosser igjen fremme, var ikke mye funksjon i slitasjevarsleren. Begynte først å lyse etter 1000km på nye klosser den Kjørte til Göteborg, Ullared, div plasser i Sverige samt Oslo og avsluttet på Gatebil Rudskogen. Forbruket lå + - slik som dette hele tiden, kommer nok til å synke med manuell kasse ja Feriesenk + kneik Skulle vært sånn hele tiden, men får fikse en ting om gangen Ullared for første og siste gang, ikke mi greie i heletatt, rotete kaos Endret Juli 21, 2015 av Mattae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå